Too bad if you don't know chinese


星期五就是华语考试了。 :(
所以为了让我的华语水平提高一点点,
我尽量全部用华语来写。 (:
今天我的读书计划可以说是失败了。
本来想留在图书馆里读化学,
由于太多太多的人,
最后,我还是死命地谈天。 (:
本来还蛮失望的,
但是想想下,
失望的感觉就没了,
因为我所定下的目标从没成功过,
所以这次只是小事一桩。
明天我也会留在图书馆里读书。
希望没有我认识的朋友进来,
不然 。。。
啊啦,不必说啦,每个人知道。 (:

Oh crap, my 汉语拼音 damn bad weih. -_-
2 mins only type one word.
Alaa, I'm not going to speak English anymore but Chinese. (:
No choice, I'm having Chinese exam on Friday.

Comments

Popular posts from this blog

Chinese New Year. ;)

Just another boring weekday

Wondering